Každé Vánoce se vrací do českých domácností. Roztomilá holčička z reklamy na Kofolu, která zahlédla zlaté prasátko, se už dávno proměnila v dospělou ženu. Sandra Flemrová se sice od světa kamer stáhla, ale zůstala v paměti celé jedné generace. Nyní udělala odvážný krok a na sociálních sítích se podělila s veřejností o něco, co v sobě dlouho držela.
Dívka z legendární reklamy
Sandra Flemrová se objevila v kultovní vánoční reklamě na Kofolu v roce 2003, kdy jí byly pouhé tři roky. Vybraná byla z několika set dětí. Nejvíc si pamatuje radost po práci. „Pamatuji si jen pár záblesků, jako například koulovačku se štábem,“ uvedla před časem v rozhovoru pro Kofolu.
Před třemi lety s Kofolou spolupracovala znovu, a to v kampani Cirkulka – tedy na vratné lahve.
Upřímnost místo útěku
Na svém profilu na sociální síti teď Sandra Flemrová sdílela video, ve kterém mluví s nebývalou otevřeností. Už v úvodu vysvětluje, že pro ni nebylo snadné se svěřit. „Cítím, že je správný čas být upřímná, a hlavně sama k sobě.“ Prozradila, že právě Vánoce pro ni bývají nelehké a často se v tomto období uzavírá.
Pak poprvé veřejně vyslovila: „Důvod, proč tohle video natáčím je, že už delší dobu ve svém životě cítím náklonost k ženám. Dlouho jsem to v sobě potlačovala, nechtěla jsem si to přiznat a částečně to přehlížela. Ale těm dnům je konec. Chci žít v pravdě, svobodně a prostě tak, jak to cítím.“
Sandra dodala, že si je vědoma, že pro někoho je to její osobní věc, ale zároveň vnímá potřebu sdílet svou zkušenost. „Období Vánoc se mě mediálně úzce dotýká a obecně je to pro mě období tlaku a chaosu. A právě proto jsem se rozhodla pustit to ven.“
Na závěr své otevřené zpovědi povzbudila i další, kteří se mohou cítit podobně. „A pokud právě ty sleduješ tohle video, buď především sám sebou.“
V komentářích pod videem, které publikovala začátkem listopadu, se ihned objevila vlna podpory za její slova i to, že už se nechce skrývat.






