Na vlně pomoci: Mladí umělci a influenceři se spojili, aby pomohli obětem povodní

Patnáctého října proběhne velká benefice s názvem Na vlně pomoci, která spojí desítky mladých umělců a influencerů. Cílem akce, která se odehraje v Hudebním klubu Doupě, je pomoc obětem ničivých povodní, které zasáhly Českou republiku. Jedná se o ojedinělou akci zaměřenou na generaci Z, která se často informace o charitativních sbírkách nedozví skrze klasická média. Proto organizátoři sázejí na sociální sítě.

REKLAMA

Mladí se chtějí zapojit, ale informace jim chybí

Podle slov Alice Mikulášové, spoluzakladatelky online média BoldNews, je mladá generace připravena pomáhat, ale často neví, jak na to. „Zjistili jsme, že v případě povodní mladí lidé často nevědí, jak konkrétně mohou pomoci — v rámci klasických médií se k těmto informacím v mnoha případech nedostanou, protože klasická média na denní bázi často nesledují.“ Právě z tohoto důvodu vznikla iniciativa #navlnepomoci, která poskytuje konkrétní tipy a návod, jak se mohou mladí lidé do pomoci zapojit.

Benefiční koncert podporují velká jména českého hudebního světa. Objeví se Michal Horák, Renne Dang, 7krát3, Sharlota, Andrea Kalousová, Lucie Bikarová, Marsell Bendig, We Are Domi s Albertem Černým z kapely Lake Malawi a další. Navíc se do akce zapojují i populární influenceři, jako Čestmír Strakatý, Karel Kovář alias Kovy, Martin Carev, Monika Bagárová, Adam Mišík, Karolína Kopíncová, Iveta Maurerová a další. Ti budou celý koncert streamovat na svých profilech.

Koncert se dostane k tisícům diváků

Samotný koncert startuje 15. října 2024 ve 20 hodin a diváci ho budou moci sledovat jak přímo v klubu, tak i prostřednictvím vysílání na TV Óčko a streamů na sociálních sítích influencerů. „S naším publikem aktivně komunikujeme, a proto víme, že mnoho mladých se zajímá o veřejné dění a není jim lhostejné, co se kolem nich děje,“ dodává Mikulášová.

Celá akce má za cíl nejen vybrat finanční prostředky, ale také rozšířit povědomí o tom, jak mohou mladí lidé přispět. Partnerem akce je společnost Kofola ČeskoSlovensko, která má ve zasažených oblastech své závody. „Povodeň se nás dotkla velmi osobně. Každý den nyní žijeme příběhy těch, kterým voda vzala domov,“ řekl Jannis Samaras, majitel Kofoly. Firma se do pomoci aktivně zapojila, přispěla do sbírky částkou 10 milionů korun.

Sbírka, do které bude možné přispět od zahájení koncertu, je zaštítěna spolkem Horní Dolní. Výtěžek půjde na pomoc postiženým oblastem v rámci iniciativy #zlasky. Spolek spolupracuje s Kofolou, jejíž závody se nacházejí v jedné z nejvíce postižených lokalit, Krnovsku. Právě zde tisíce rodin přišly o střechu nad hlavou a potřebují urgentní pomoc. Kofola, která ve zdevastovaných oblastech působí, zapojila do pomoci nejen své zaměstnance, ale i management. Ten přispěl částkou přesahující jeden milion korun.

Umělci bez nároku na honorář

Celá akce by se neobešla bez zapojení známých umělců, kteří se rozhodli vystoupit bez nároku na honorář. Na pódiu klubu Doupě se představí řada předních zástupců hudební scény, včetně Andrey Kalousové, Lucie Bikarové, Marsella Bendiga nebo We Are Domi s Albertem Černým z kapely Lake Malawi. Akce, kterou podpořily festivaly Metronome Prague a United Islands of Prague, slibuje, že přinese nezapomenutelný hudební zážitek. Podpora od influencerů je pro úspěch akce klíčová. Díky jejich vlivu se může o akci dozvědět obrovské množství lidí, což může přinést výrazný přínos pro sbírku.

Hlavním partnerem celé benefice je společnost Rohlík.cz, díky níž je možné celou akci realizovat. Dalšími partnery jsou Škoda Auto, Rádio Impuls, TV Prima, Super.cz a TV Óčko. Jejich podpora zajistila, že se informace o sbírce dostanou ke všem generacím. Díky spolupráci těchto partnerů a zapojení desítek umělců a influencerů se očekává, že koncert pomůže získat finanční prostředky pro lidi, kteří to nejvíce potřebují.

Zdroje: Ocko, Bold News

Přidejte si nás na seznam.cz

Přidat na Seznam.cz
Jana Novotná
Jana Novotná
Jsem mladá blogerka, co se věnuje lifestylu a světu celebrit. Baví mě sledovat, co je zrovna trendy, a sdílet to s ostatními – ať už jde o nové módní kousky 👗 nebo novinky z červeného koberce 🎬.

Další články
Související

REKLAMA

⚡️Nejčtenější

REKLAMA