Blonďatá kráska ze seriálu „Euforie“ Sydney Sweeney opět rozčeřila vody sociálních sítí, a to doslova. Tentokrát ale nikoliv dráždivým filmovým výkonem, nýbrž podnikatelským nápadem, který balancuje na hranici recese a marketingového génia: představila mýdlo vyrobené z vody, ve které se sama koupala.
Voní po borovici a slávě
Začalo to nevinně. Loni v říjnu si Sydney v reklamě pro značku Dr. Squatch zalezla do vany, napustila pěnu a pokusila se přesvědčit pány, že i mýdlo může být smyslné. Reklama se rozšířila rychlostí blesku na Redditu. „Chceme tu vodu!“, znělo z komentářů.
A tak jim ji dala. Tedy skoro.
„Ptali jste se mě na moji koupelovou vodu… tak jsme si ji nechali,“ napsala Sydney na Instagram. A rázem bylo jasno. Sydney’s Bathwater Bliss – peelingové mýdlo s výtažky z borové kůry, pískem, trochou mechu a kapičkou slávy. Tedy vody, v níž se herečka opravdu vykoupala. Tak aspoň tvrdí značka. Jestli je to pravda, nebo vtipná marketingová lež, ví asi jen víčko té vany.
Tisíce kusů, stovky komentářů a internet v plamenech
Mýdlo půjde do prodeje 6. června. Vyrobeno bude přesně 5 000 kusů, cena v přepočtu 176 korun. Sto nejrychlejších dostane kousek exkluzivně ještě před oficiálním spuštěním. Fanoušci šílí. Komentáře se pohybují od „Sydney, beru si tě“ až po „tohle už je úchylka“. A mezi tím 200 tisíc lajků.
Značka mýdlo popisuje jako “zážitek z koupelny Sydney Sweeneyové”. Vůně borovice, struktura jako písek z luxusního wellness a příběh, který prodá i obyčejný kus saponátu. Takhle se dnes dělá Hollywood.
Mezi byznysem a bizárem
Jedni jí tleskají za nápad, druzí kroutí hlavou. Objevily se hlasy, že se herečka zbytečně objektifikuje, jiní to berou jako ironii a dokonalé využití svého momentálního kultu. Když vám svět leží u nohou, proč mu neprodat i vodu z vany?
Sweeney tvrdí, že jí šlo hlavně o zábavu a povzbuzení mužů k přírodní péči. Zní to jako PR, ale ve výsledku – koho to vlastně zajímá? Důležité je, že o tom všichni mluví. A přesně tohle je v dnešním Hollywoodu ta nejdražší komodita.

Sestra v akci: Whoopi Goldberg nebyla pro hlavní roli první volbou, z natáčení nadšená nebyla a film odmítla propagovat
Zdroje: NBC, New York Times